14. toukokuuta 2014

Prom 2014

Noniin vihdoin sain kuvat itelleni!!

Prom oli siis huhtikuun 12. ja mun deitti John pyys mua paria viikkoa ennen. Se oli mun kanssa parilla samalla kurssilla joten sitä kautta tunnettiin. :)

Sain kukkiakin! :)

Mekko löytyi ajoissa ja oon tosi tyytyväinen siihen, varmaan tuun käyttämään sitä myös wanhoissa. 

Itse päivänä serkut Mary ja Catherine tuli tänne meille laittamaan mun hiukset ja meikin. 


Ja tässä lopputulos! Serkku ei siis ole mikään kampaaja mutta silti osaa loihtia näinkin hienoja kampauksia :)

Sen jälkeen olikin aika laittaa mekko päälle ja ootella deittiä. Hän saapui paikalle vähän myöhässä mutta mitäs pienistä. :)

Johnin äiti oli tehnyt mulle ton ranneruusukkeen (mikälie sen nimi on, englanniks corsaige) ja Johnille myös sen oman kukkalaitteen. :) Ja mun oma on tekokukista tehty että voin tuoda sen kotiin asti!

Kotona otettiin pari kuvaa ja sitten ajettiin yhteen puistoon ottamaan lisää kuvia. 





Törmättiin sattumalta myös Katen juhlaporukkaan!





Sieltä suunnattiin pieneen italialaiseen ravintolaan nimeltä Angie's restaurant. Oli aika kotoisa paikka mutta ruoka oli tosi hyvää ja tuli syötyä melkeenpä liikaa...

Seuraavaksi nokka kohdistui Larkspuria kohti, pieni kyläntapainen vähän Castle Rockista etelään. Itse tanssiaiset pidettiin yhdellä ranchilla, oli ihan kiva paikka ja paljon "jouluvaloja" joka paikassa mikä oli kivannäköistä. :) Siellä sitten tanssittiin pari tuntia (korkkarit jäi pöydän alle.. (; ) ja otettiin esim photo booth kuvia. Myös prom-kuninkaalliset eli prom king ja prom queen valittiin. 

My girls!

Sieltä ajettiin takasin Castle Rockiin Johnin isoisän luo vaihtamaan vaatteita ja juomaan vähän kahvia että pysyis hereillä lopun iltaa, sillä seuraava kohde oli After Prom!

Elen, Kate ja minä

Kaikki siis vaihtoi tavallisempiin vaatteisiin, mä päätin pitää kampauksen kun en jaksanut ruveta irrottelemaan niitä satoja hiuspinnejä... After promissa oli tarjolla erilaisia pelejä joista sai lipukkeita joilla pystyi ostamaan palkintoja. Oli myös ILMAISTA ruokaa, kasvomaalausta, karikatyyrejä ja auditoriossa pyöri leffa. Koko homman ideahan on että nuoret menis sinne eikä kylille ympäriinsä pyörimään, mutta musta siellä oli kyllä tosi hauskaa! :)


After prom loppui arvontaan, jossa pystyi voittamaan vaikka minkälaisia palkintoja ipad mineistä bensalahjakortteihin! Itse en voittanut mitään, mutta John lähti kotiin ipadin kanssa. Sitten olikin aika lähteä kotiin, olihan kello jo kolme aamuyöllä!!

Oli siis pitkä ilta mutta todellakin sen arvonen!! Hieno kokemus ja oli tosi hauskaa koko ajan, vaikkei promin jälkeen oikeen olla oltu väleissä sen parin kanssa mutta niin se välillä vaan menee. :) Oon tosi ilonen että mua pyydettiin promiin, niin sain kokea senkin puolen ja John oli kyllä todellinen herrasmies. :)

Sellasta siis promissa, jos on kysyttävää niin kysykää toki! Tällä viikolla onkin ollu vika viikko koulua, ja oon tehnyt jo kaikki loppukokeet eli en välttämättä mee kouluun ollenkaan.. ;) Perjantaina on senior picnic eli mennään kouluun hengailemaan ja syömään ilmaista ruokaa ja sitten mulla on kampaaja. Ja ens viikon torstaina onkin sitten graduation!! Siitä viimeistään isompaa juttua jos ei tuu postailtua aikaisemmin. 

Kauheen nopeesti tääkin vuosi on mennyt, nyt kun ajattelee. Vika kuukausi, reilut kolme viikkoa enää jäljellä. :) 

Nyt tää tyttö painuu petiin, hyvää huomenta Suomi!

2 kommenttia:

  1. siis minkä takia teiltä meni välit promeissa? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Prom meni hyvin ja oli tosi kivaa mutta sen jälkeen sillä tais olla odotuksia jatkosta tai jostain muusta mutta mä en halunnut jatkaa niin ehkä se jotenkin vaikutti asiaan. :)

      Poista