13. huhtikuuta 2014

Kavereita ja kesä-säätä

Heippa taas!!

Tällä viikolla kaikki on pyörinyt promin ympärillä, mutta koska saan kuvat vasta ens viikolla niin kirjotan siitä sitten myöhemmin lisää. Sen verran voin kuitenkin sanoa että oli yks mun elämän parhaimmista päivistä ja odotukset ylittyi ihan mennen tullen!! :)

Maanantaina käytiin Johnin, sen mun deitin kanssa syömässä ja leffassa et tutustuttais toisiimme jotta promissa ois sit kivempaa ku tunnettais vähän paremmin! :D Oli ihan kivaa ja hyvä että oli silleen kunnolla aikaa puhua. :) 

Oon nyt siis nähnyt Captain America 2:n kaks kertaa ja voin kyllä sanoo että se on tosi hyvä leffa! (Vaikka Iron Man on silti mun ehdoton ykkössuosikki..) Myös Divergent oli tosi hyvä (ei mitään hajuu suomennoksesta, kirjotinkohan tästä jo?) ja pitääkin lukee ne kirjat jossain vaiheessa. :)

Tällä viikolla oli koulussa taas spirit week ennen promia ja teemoja oli prinsessa/prinssi-päivä, Disney hahmot, western wednesday, throwback thursday ja class colors eli luokkien värit perjantaina (senioreille tietysti purple!!). Mä en kauheen aktiivisesti osallistunu (köh, köh) paitsi keskiviikkona josta ei valitettavasti oo kuvia. :D Tässä kuitenkin jotain otoksia:

Kate oli tiistaina Lilo (Lilo ja Stitchistä) ja mä ja Marlene ihan taviksia.. :)

Lilo-selfie!

Torstaina me throwbackattiin (palattiin takas) kotimaihin, eli mulla oli (rakkaan taitouintimaajoukkueen) Finland-paita ja Katella Ukrainan kansallispaita päällä!



Näissä kuvissa ei nyt kauheesti mitään asuja näy, mutta otettiin paljon kuvia kun ulkona oli lämmintä ja ihanaa! Ja näätte tietysti kenen kanssa mun tulee eniten aikaa vietettyä. :) Noita tyttöjä tulee ihan mieletön ikävä! Me ollaan syöty melkeen joka päivä taas ulkona nurtsilla niinkun alkusyksystäkin, ja mulla oli perjantaina jopa shortsit jalassa kun lämpömittarit näytti +20! Kyllä ne kevät ja kesä sieltä tulee, Suomeenkin. :)

Perjantaina host-iskä oli varannut meille liput The Thorn -nimiseen show'hun joka oli siis raamatullinen kertomus tanssin ja teatterin kautta. Oli ihan makeeta, ja pyysin Marlenen myös mukaan. :)

Systeri, mä ja frendi 
(Ps kattokaa miten pitkä mun tukka alkaa jo olla!)

Kuvia itse esityksestä ei valitettavasti oo mutta oli tosi taitavia tanssijoita ja upeita laulajia ja myös esim tulensyöksijöitä ja ilma-akrobaatteja! 

Esityksen jälkeen saatiin houkuteltua host-iskä viemään meidät Sonic-nimiseen paikkaan pirtelöille! Sonic on siis American Drive-In Restaurant, eli ravintolatiloja/pöytiä ei oo ollenkaan, vaan safkat tuodaan autoon, tai voi ajaa suoraan autokaistan kautta jos ei halua pysähtyä. Rasvaista ja ravitsevaa mutta niin hyvää!! Kuvassa me höpöt ja kaks hot fudge milkshakes. :) 

Eilen oli siis prom ja kotiin tultiin puol neljän aikoihin... Tänään nousin siis yhentoista maissa ja oon chillaillu ja palautunu koko päivän, sen verran puuhakas ilta oli. :D Mutta siitä tosiaan lisää yksityiskohtaisempaa juttua ens viikolla, ja lupaan ettei käy niinkun kävi Homecoming-kuvien kanssa!! 

Ens viikolla on myös se Teksasin reissu, joten sieltäkin tulee varmasti postausta. Nyt heipparallaa ja hellät tunteet sinne!!

Terveisin Tepu ja Kate after prom bileistä!

P.S. 22 päivää kouluu jäljellä!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti