31. joulukuuta 2013

Tervetuloa 2014!

Vuonna 2013 ehti tapahtua paljon asioita. Vietän ensimmäistä kertaa näin pitkää aikaa poissa oman perheen luota. Oon oppinu sujuvaksi englannin kielessä. Oon tutustunu niin moneen ihmiseen etten enää pysty laskemaan. Oon kaivannut kotia enemmän kuin koskaan. Oon kokenut enemmän uusia kokemuksia tässä ajassa kuin ikinä. Huonoja juttuja on käynyt, mutta myös paljon hyviä, kivoja ja ihania asioita. 



Meillä oli siis serkut viime yönä kylässä ja katottiin Braveheart. Ihan ok leffa (liian verinen mun makuun) mut ainakin voin nyt sanoa että oon sen nähnyt. :D

Uudenvuodenaaton aamuna herättiin aikasin ja suunnattiin serkkujen kesken vuorille Evergreen-nimiseen pikkukaupunkiin jossa on samanniminen järvi. Järvelle pääsee luistelemaan ja se olikin meijän määränpää; uskokaa tai älkää mäkin vedin luistimet jalkaan ja pistin liukumaan! (Olin ainoo kaunoluistimilla mut pysyin sentään pystyssä!) Oli kyllä hauskaa pitkästä aikaa  ja serkkujen kanssa on tosi mukava viettää aikaa. :) 



Sen jälkeen tultiin serkuille ja otettiin päivätorkut. Sitten oli vuorossa vähän lautapelejä jonka jälkeen syötiin. Kohta ollaan lähdössä näille perinteiseen uudenvuoden leffaan kattomaan Hobittia ja sitten tullaan takaisin (ollaan tänään taas yötä täällä) uudenvuoden laskentaan. Vähän erilaista tällä kertaa, mut ens vuos (täysi-ikäisenä) tulee varmasti olemaan vielä erilaisempi! ;)

Ens vuonna tulee myös tapahtumaan paljon, ellei vielä enemmän. Tuun takaisin kotiin, saan uuden kodin, ehkä jopa oman kodin. Musta tulee vihdoin (ainakin lain silmissä) aikuinen, saan ajokortin, pystyn kuittaamaan omat poissaolot wilmasta! Innolla odotan mitä muuta 2014 tuo tullessaan. :)

Tämän myötä toivotan kaikille onnea menestystä, rakkautta ja iloa tulevalle vuodelle!!! 




2 kommenttia:

  1. heippa Tepu. hyvää uuden vuoden alkua. terveiset täältä kylmästä kotimaasta. luntakin on saatu
    vähän ja kylmä viima puhalsi tänään. täytyy pukea kunnolla päälle että tarkenee. tänään kävi lari
    nauttimassa karjalanpiirakoita mehun kanssa ja teki apuhommia mulle. Äidin kanssa istutaan
    tässä iltateellä.menen huom pääkaupunkiin kats. Ateneumiin Wardin näytt. terv. A-mummi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvää uutta vuotta sinnekin! Kuulostaa kylmältä, täällä on vähän lämpimämpää onneksi. :) Odotan innolla uusia sukkia ja lapasia!! Terveisin Tepu

      Poista