21. elokuuta 2013

Kuulumisia

Simba tykkää mun sängystä!


Juoksu alkaa tuntuu päivä päivältä paremmalta, tosin tänään kiivettiin kylän mukaan nimetyn kiven, Castle Rockin, huipulle kaks kertaa (jotkut meni jopa neljä..!). Se oli rankkaa! Lauantaina ois eka harjotuskisa mutta mä valitettavasti missaan sen sillä me lähdetään jo perjantaina Broadmooreen, Colorado Springsiin. Se on semmonen viiden tähden resortluksushotellimesta eli ihan kivalta kuulostaa! Tuttavaperhe lähtee myös mukaan ja heillä on 16- ja 10-vuotiaat tyttäret eli seuraakin on oman perheen lisäksi. :) 

Pari juttua vielä mitä unohdin koulusta mainita: mua sanotaan Tiaksi siellä. Niin mä oletin että kaikki sanois ja se on vaan helpompaa, kuin alkaa opettamaan miten mun nimi lausutaan. Yllättävän vaikeeta näille! 
Ja se, että meillä on 7 minuuttia aikaa siirtyä luokasta toiseen. Kuulostaa paljolta, mutta kun on tunnit eri rakennuksissa, ei se enää ookkaan nii paljoa. :D 

Siinäpä se. Arki alkaa tuntuu jo ihan normaalilta, päivät on aika pitkiä ja usein iltasin väsyttää. Onneks sain tänään tehtyä läksyt jo hypärillä. Serkku tuli kylään ja nyt katellaa leffaa, mä ajattelin kyllä kohta mennä nukkumaan vaikka kello on vasta varttia yli yhdeksän. :D

Hyvää huomenta sinne Suomeen. :)



1 kommentti:

  1. Kuulostaa siltä, että kaikkia on alkanut aika mainiosti.. ja vau, olet x-countryssä! Mäkin olin, juoksin kolmea mailia (myöhemmin trackissa 800 m) ja olin ihan hyväkin siinä :) Ihan loistava laji ja Jenkeissä tosiaan osataan treenit kunnolla :)

    VastaaPoista