2. helmikuuta 2014

Minnesota, flunssa ja Super Bowl

Heippa taas! Onkin kulunut aikaa viime postauksesta joten paljon on asiaa!

Viime viikolla meillä oli torstaina ranskan luokan kanssa luokkaretki Denveriin ranskalaiseen ravintolaan! Oli kyllä piristävää vaihtelua tavalliseen koululounaaseen. ;) 

Jostain nappasin sitten flunssanpoikasen joten jäin perjantaina kotiin, ja illasta lähdettiinkin lentokentälle ja kohti Minneapolista host-isän isän synttäreille. Oli ihan mukava reissu, vaikka Minnesotan lämpötilat läheni Lapin oloja ja tuuli oli jäätävä! Käytiin kuitenkin mm. Taste of Scandinavia -nimisessä leipomossa siinä lähellä ja pääsin juttelemaan sen suomalaisen omistajan kanssa! Se on aina kiva tavata maanmiehiä täällä kaukana kotoa. :) 

Tässä host-sedän koiranpentu Lucy :3

Tultiin siis kotiin maanantaina ja tiistaina taas kouluun, ei-niin-rentouttavan viikonlopun jälkeen... Ensimmäisenä mulla oli psykologiaa, ja alettiin kattomaan jotain videoo miehestä jonka aivot oli halkaistu ja mua alko vähän heikottaa... Seuraavaks löysin itteni lattialta ja mut rullattiin pyörätuolilla terkkarin huoneeseen. Pyörryin siis heti aamusta ja Kyle tuli hakemaan mut kotiin. Lepäilin loppupäivän ja seuraavana päivänä normaalisti kouluun. :)

Meillä oli koulussa tällä viikolla wish week eli kerättiin rahaa jotta eräs 13-vuotias tyttö jolla on pysyvä munuaissairaus pääsis perheineen Hawaijille reissuun (make a wish - we'll make it happen) ja yks osa viikkoa oli pukeutuminen erilaisten teemojen mukaan. Keskiviikko oli twin day joten oltiin kolmoset Marlenen ja Katen kanssa. :)


Torstai olo Hawaiji-päivä mutta multa jäi se pukeutuminen väliin.. Perjantaina laitettiin päälle oranssia ja oli assembly eli kokoonnuttiin saliin ja luovutettiin sille tytölle eli Ilianalle kerätyt rahat ja pidettiin hauskaa. Yks tapahtumista oli piirakanheitto ja kaverit oli laittanut mun nimen arvontaan mukaan ja mä olin sit yks valituista jotka pääs heittää opettajaa kermavaahtopiirakalla! (En ihan osunut mutta se ei ollut tän tarinan pointti...) ;)



Kuvat: DCHS

Olin sen verran kipeä etten uinut ollenkaan tällä viikolla joten jäi myös vikat kisat uimatta. :( On kuitenkin ollut kiva kausi ja oon tosi kiitollinen että mun
host-vanhemmat jaksoi mua viedä treeneihin. Oli hieno kokemus olla mukana! :)

Tässä kuva vikoista kisoista joissa olin kattomassa :)

Minä ja Kate vikoissa uintitreeneissä!

Mentiin joukkueen kanssa frozen yoghurtille kisojen jälkeen :)


Nyt ollaan matkalla serkuille koska tänään on suuri päivä Coloradon historiassa... Nimittäin Denver Broncos pelaa Super Bowlissa! Kynnet on lakattu, paidat päällä (myös kirkossa) ja ruokaa on laitettu peliä varten enemmän kuin tarpeeksi! Toivottavasti voitetaan ettei kaikki masennu täällä... :D


Tässä siis päivitystä täältäpäin, ollaan saatu lumimyrskyjä joten talvi jatkuu. :) Parin viikon päästä on seuraava laskettelureissu tiedossa mutta varmaan tulee päivitystä sitä ennen. Flunssaa on vielä vähän päällä mutta koitetaan parantua siitä, nyt kun uintikausi on ohi. Terkkuja sinne kaikille!

P.S. Ella osti tipuja ens vuoden County Fairiä varten (se juttu missä olin heti mun ekalla viikolla täällä) joten nyt meillä on seittämän tipua autotallissa!! Ne on supersöpöjä :3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti