6. lokakuuta 2013

Spirit Week ja ensilumi!

Heipsulivei!

Maanantaina kuoron jälkeen käytiin host-sedän luona, joka on ortopedi ja se katteli mun polvia. Hän sanoi että ibuprofeiinia naamaan kolmesti päivässä niin voi jatkaa kauden loppuun. On polvet ollu aika kipeenä mutta mulla on enää yks juoksukisa jäljellä niin kyllä nyt vedetään loppuun asti ja sitten levätään. :) Pari viikkoa on taukoa ennen kuin alkaa talviurheilukausi ja sillon olis tarkotus palata altaaseen ja alottaa kilpauinti! Saa nähä miten se luonnistuu ja onko törkeen aikasia aamuharkkoja... 

Tää viikko oli siis Spirit Week (lauantain homecoming tanssien vuoksi) joten jokaisella päivällä oli oma pukeutumisteemansa, mä oikeestaan missasin kaks ekaa päivää (turistipäivä ja 50-luku päivä) kun ei ollut mitään päällepantavaa, (kyllä siis menin kouluun! En vaan pukeutunut (: ) mutta keskiviikkona oli Breast Cancer awareness day eli rintasyöpätiedotuksen vuoksi laitettiin pinkkiä päälle. Torstaina olisi ollut 'Merica Day eli punasta, sinistä ja valkosta päälle, mutta mullapa oli tanssikurssin kanssa luokkaretki! Mentiin keltasella koulubussilla Denverin Oopperataloon kattomaan balettia nimeltä Giselle. Oli kyllä tosi hieno kokemus! Host-äiti Jenny tuli mukaan huoltajaks ja tykkäs myös. :)

Tässä minä ja ukrainalainen vaihtari Kate meijän koulusta!

Tässä näyttämö ennen kun show alkoi

Torstai-iltana oli taas pasta party ja sielläkin oli kivaa, pelattiin bilistä ja syötiin spagettia. :)

Perjantaina aamulla odotti tällainen näkymä:
Ensilumi oli satanut maahan!! Aika hämmentävää. :D Oli siis tosi viilee päivä tulossa. 
 
Perjantai oli myös Class Colors -day eli jokainen luokka-aste pukeutui omaan väriinsä, ja meidän senioreiden väri oli tietysti liila, koulun oma väri. Tokan tunnin jälkeen oli pep rally, eli aamunavaus jossa kruunattiin homecoming kuninkaallisia ja oli erilaisia hauskoja kisoja, mm sitruunankuljetusta lusikalla, rapukävelyä ja kolmijalkajuoksua.


 Mä en ihan loppuun asti ehtinyt jäädä kun piti lähteä bussilla juoksukisaan, ja oli kuulkaas aika vilposta! Ehkä n. 5 celsiusasteen paikkeilla, lumi oli sentään jo ehtinyt sulaa. 

Tässä mun ja Emilyn leiri kun odoteltiin meidän vuoroa (meijän sarja juoksi tietysti vikana..), huomaa pipot päässä!! 

Ite juoksu meni ihan okei, polvet on vaivannu aika paljon ja sen jälkeen ajat on oikeestaan vaan huonontunu... Noh, minkäs teet, ei luovuteta vaan jatketaan loppuun asti ja finish strong! 

Aina kun mennään Ellan ja Jennyn kanssa autolla johonkin niin on kova kiista etupenkistä eli "pelkääjän paikasta" ja siihen ratkaisuksi riittää yksi sana: shotgun. Joka ensin huutaa tuon maagisen sanan pääsee siis matkustamaan etupenkillä ja ollaan jouduttu keksimään kaikenlaisia täsmennyssääntöjä että peli ois reilua. Mä alan olla jo aika hyvä siinä... (Lari, oota vaan kun pääsen takas) ;)

Hassuu on se kun tavataan kavereiden vanhempia tai muita perheen tuttuja, niin lapset puhuttelee heitä mr tai mrs ja mikä ikinä onkaan henkilön sukunimi, ja sama pätee opettajiin. Kunnioittavaa joo, mutta vähän etäistä... No, maassa maan tavalla. :)

Ainiin, host-äiti oli löytänyt tällasia jostan terveysruokakaupasta (huomaa että ollaan jenkeissä)!
Tuli ihan kotoisa olo!!

Nää (lähinna Ella ja Kyle) on oppinut että mun lempinimi on Tepu (lausunta on kyllä ihan jotain uniikkia) mutta siksi mua nyt kutsutaan täällä. :D 

Lauantaina käytiin katsomassa Ellan hevosta, Twisteriä farmilla vähänmatkan päässä. Mä pääsin harjailemaan sitä ja hyppäsin jopa selkäänkin! Kuvat oli vaan sen verran huonolaatuisia että en niit tähän laita, mutta enköhän mä tulevaisuudessa vielä pääse sen selkään. :)

Lauantaina oli myös homecoming-tanssit illalla ja tänään sunnuntaina käytiin vuorilla kattomassa syysvärejä ja vuoria muutenkin. Ne kuvat ei kuitenkaan kaikki ole mun kännykässä joten teen niistä erillisen postauksen tässä lähipäivinä, kunhan saan kuvat käsiini. :) Ja tääkin teksti on jo niin pitkä että kestäis ikuisuus ennenkuin saisin tän valmiiksi... Tansseissa oli kyllä hauskaa ja vuoret oli hienot, mutta niistä lisää myöhemmin!!

Ens viikon keskiviikkona on vika juoksukisa ja perjantaina mulla on vapaa, ja sillon alkaakin syysloma, ja lähdetään Arkansasiin moikkaamaan toista host-siskoa! Postailen kuitenkin vielä ennen sitä. :)

Tässä vielä loppukevennykseksi kuva meidän ex-pressasta sekä Conan O'Brienista, jolla oon viimeaikoina viihdyttäny tuttuja. Au revoir!


2 kommenttia: